Гарантія - надається безпосередньо виробником, та діє у термін зазначений на пакуванні, у листі гарантії, у каталозі або на сайті виробника. У гарантійному випадку - звертайтесь до нашого магазину або офіційного сервісного центру. Ми надамо вам консультацію - та допоможемо скористатись правом гарантійного обслуговування.
- У гарантійному випадку, ви маєте надати нам чек про купівлю. Якщо чек відсутній - ми спробуємо відновити його, для цього потрібно надати контактні дані покупця.
- У гарантійному випадку - заводське пакування не вимагається.
Увага
Огляньте товар на пошті, на відповідність комплектації, моделі, та відсутність пошкоджень. Незалежно від способу оплати!
Перевізник та магазин залишають за собою право відмовити у будь-якій компенсації або заміні товару, якщо посилка не була оглянута у межах поштового відділення або разом з кур'єром.